להתייצב בפני "ועדת שכר" בשלישות הראשית זה אירוע שיכול לטלטל משפחה שלמה.
מדובר בסיטואציה שבה איש קבע – במקרה הזה רנ"ג ותיק ומצטיין שמשרת בדרום – מוצא את עצמו תחת חקירת מצ"ח בחשד לעבירות חמורות. בעוד שההליך הפלילי-צבאי לוקח זמן, הוועדה מתכנסת כדי להכריע בשאלה קריטית אחת: האם לפגוע לו בשכר ובתנאים כבר עכשיו?
בדיון שנערך היום, הצגתי בפני חברי הוועדה את הראיות המשמעותיות בתיק, אבל בעיקר נלחמתי על הצד האנושי:
למה אסור לפגוע בפרנסה של איש קבע לפני שהוכחה אשמתו.
החשיבות של שמירה על היציבות הכלכלית עבור הילדים הקטנים שלו.
הזכויות שמגיעות לו כמי שמקדיש את חייו למערכת.
התוצאה: הוועדה קיבלה את הטיעונים שלנו במלואם. הוחלט שלא לפגוע בשכרו, ואף להשאיר ברשותו את הרכב הצמוד.
חשוב שתדעו: זימון לוועדת שכר הוא לא עניין טכני. לוועדה יש סמכות לשלול משכורת והטבות, וההשלכות על העתיד הכלכלי שלכם הן קריטיות. אם זומנתם, דעו שאתם זכאים לייצוג של עורך דין שיוכל להשמיע את הקול שלכם ולשמור על הזכויות שלכם ושל המשפחה.