.
רישום פלילי מופחת - חקירת מצח - עורך דין צבאי - לימור ברמלי
top of page

רישום פלילי מופחת

לימור ברמלי | משרד עורכי דין

משרד עו״ד צבאי לימור ברמלי הינו משרד בוטיק המתמחה בייצוג וליווי חיילים בחקירות מצ״ח, כאשר כלל עורכי הדין במשרד הינם קציני משפט צבאי אשר שירתו בעברם  כתובעים בכירים בפרקליטות הצבאית, קציני חקירות ומפקדי בסיסים ביחידת מצ״ח ומייצגים כיום חיילים רבים בפני בתי הדין הצבאיים ברחבי הארץ כסנגורים צבאיים.     

לייעוץ מיידי עם עורך דין צבאי התקשרו :

עו״ד לימור ברמלי - 058-5505404

עו״ד אופיר ברמלי - 058-5404505

(מומלץ לשמור את המספר למקרי חירום - זמינות 24/7 במקרה של חקירה / מעצר

 מהו רישום פלילי מופחת ? 

רישום פלילי מופחת, הינו תיקון לחוק השיפוט הצבאי (חש״צ). מטרתו של התיקון לחוק - צימצום הפגיעה הנלוות להרשעה בפלילים, על חיילים שהורשעו במערכת השיפוט הצבאית, לאחר שיחרורם מהצבא. כלומר, רישום הפלילי המופחת נועד לאפשר לחיילים, אשר הורשעו בביצוע עבירות פליליות במהלך שירותם הצבאי על ידי בית דין צבאי, להתחיל את חייהם באזרחות מבלי שהרישום הפלילי יפגע בעתידם האזרחי. מדובר ב״פריבילגיה״, שלא בכל תיק תתאפשר, אולם ייעוץ נכון והכוונה על ידי עורך דין צבאי שמתמחה בתחום, תאפשר לכם בסבירות גבוהה להגיע לתוצאה משפטית טובה יותר בה התיק הפלילי - צבאי יסתיים ברישום פלילי מופחת שלא יפגע בעתידכם באזרחות.

אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שכתבו עורכי הדין ממשדרנו בנושא רישום פלילי בצבא וההשלכותיו באזרחות 

האם עריקות (היעדר מן השירות) משירות צבאי גוררת רישום פלילי ?

לצערנו, חיילים רבים לא מודעים להשלכות המשפטיות של עריקות מהצבא, אשר גוררת לעיתים קרובות רישום פלילי שילווה אותם לאזרחות. עבירת העריקות הינה עבירה פלילית לכל דבר ועניין ולכן, במקרים מסוימים, תוביל לכדי רישום פלילי מלא. אתם מוזמנים לקרוא את המדריך שכתבתנו באתרנו אודות עבירת העריקות משירות צבאי. לקריאת המדריך לעבירת העריקות לחץ כאן.

מה היתרונות של רישום פלילי מופחת ומה ההבדל בינו לרישום פלילי רגיל ?

הרישום הפלילי המופחת חל בשני מישורים:

א. הגבלת מסירת המידע על ההרשעה – כלומר המידע יהיה חשוף לרשימה מצומצמת יותר של גופים הרשאים לעיין בו.

ב. קיצור תקופת ההתיישנות

אם הורשעתי בעבר, האם ניתן לבקש להמיר את הרישום הפלילי שלי לרישום פלילי מופחת ? 

אם הורשעתם בעבר על ידי בית דין צבאי, ניתן לבקש להמיר את הרישום הפלילי בגין הרשעתכם לרישום פלילי מופחת. אנו ממליצים לכם להתייעץ עם עורך דין צבאי שבקיא בתחום.

אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שכתבו עורכי הדין ממשדרנו בנושא מחיקת רישום פלילי

עוד באתר עורך דין צבאי לימור ברמלי

לקוחות ממליצים

משפחת אוחיון, ירושלים

ממעמקים קראתי..... לימור ואופיר עשיתם את הבלתי יאמן למען בני החייל.. כל הסיכויים היו נגדנו אבל לא אתם שתרימו ידיים והליך בן חצי שנה שהצליח והתיק המסובך הזה נסגר בלי הרשעה.. נסגר!!!!!!! פרטי התיק שמורים אצלכם​. אשמח לייעץ להורים שנקלעו לסיטואציה דומה.

משפחת פליישקר, ראשל״צ

לימור ואופיר ברמלי היקרים בחרנו בכם בצורה אקראית, מהמפגש הראשון הייתה לנו תחושת בטן שהבחירה בכם נכונה. תודה על המסירות, אכפתיות, מקצועיות, תמיכה, אמון, סבלנות, זמינות. תודה על הליווי הקרוב בתקופה הכי קשה למשפחתנו. ייצגתם את בננו בצורה הטובה ביותר, התוצאה הייתה מעבר לציפיות שלנו, אין לנו ספק שעשינו בחירה מצויינת, עבודתכם ראויה לשבח ולהמלצה יישר כח.״

מיכל הרשקו, חיפה

"איך להתחיל.... מהסיוט שהילד מתקשר שנלקח לחקירה או בסיום השיחה המרגיעה עם לימור המלאכית של הלילה. כל הילדים עושים טעויות אבל צרכים אחת שתדע להוציא אותם הכי טוב שאפשר. תותחית אמיתית .... תודה מעומק ליבי"

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

עדכונים שוטפים מדף הפייסבוק שלנו

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!

Thanks! Message sent.

bottom of page