.
ייצוג של עורך דין צבאי לחיילים - עו״ד לימור ברמלי
top of page

עו״ד צבאי

ייצוג חיילים מול רשויות הצבא

אם נודע לכם שקרוב שלכם נמצא כעת בכלא צבאי בעקבות חקירת מצ״ח או עריקות, מומלץ להעניק לו ייצוג וליווי משפטי של עורך דין צבאי, ותיק ומיומן, שיוכל למנוע ממנו לעשות טעויות משפטיות קריטיות שעלולות לפגוע בו בניהול התיק.

משרד עו״ד צבאי לימור ברמלי הינו משרד בוטיק המתמחה בדין הצבאי, ייצוג חיילים בתי מצ״ח ועריקות, כאשר כלל עורכי הדין במשרד הינם קציני משפט צבאי אשר שירתו בעברם כתובעים בכירים בפרקליטות הצבאית, קציני חקירות ומפקדי בסיסים ביחידת מצ״ח ומייצגים כיום חיילים רבים בפני בתי הדין הצבאיים ברחבי הארץ כסנגורים צבאיים.     

לייעוץ מיידי עם עורך דין צבאי התקשרו :

עו״ד לימור ברמלי - 058-5505404

עו״ד אופיר ברמלי - 058-5404505

(מומלץ לשמור את המספר למקרי חירום - זמינות 24/7 במקרה של חקירה / מעצר

מיהו עורך דין צבאי ?

חוק השיפוט הצבאי, לצד פקודות מטכ״ל ונהלים פנימיים, הוא חוק ספציפי וייחודי, שבמקרים מסוימים שונה מאוד מהחוק הפלילי שחל במערכת המשפט האזרחית. לכן, עורך דין צבאי הינו עורך דין אשר מתמחה בעולם המשפטי של דיני צבא, מכיר את החוק הצבאי לעומקו, את פסיקת בתי הדין הצבאיים ואת ההליכים המשפטיים - צבאיים. מדובר בהתמחות משפטית ייחודית, השונה מכל תחום משפטי אחר. להלן מקצת  ממגוון התחומים הצבאיים בהם ישנו ייצוג של חיילים בפני רשויות הצבא:

 

ייעוץ וליווי של חיילים במהלך חקירות מצ"ח - לחייל אשר נחקר בידי מצ"ח (משטרה צבאית חוקרת) בחשד לביצוע עבירה במהלך שירותו הצבאי (שימוש בסמים, גניבת רכוש, הוצאת נשק או אמצעי לחימה מרשות הצבא, הטרדה מינית, אונס ועוד), קיימת הזכות להיוועץ בעו"ד בטרם ישיב לשאלות החוקרים. חשוב לציין - 1. התייעצות עם עורך דין בקיא ומנוסה בחקירות מצ"ח במהלך החקירה (ואף טרם החקירה - מיד עם הזימון למצ"ח) הינו קריטי ביותר ויכול להציל אתכם מרישום פלילי ולעיתים קרובות אף מכלא. 2. מנסיוננו, כחלק מהלחצים המופעלים על החייל במהלך החקירה, נוטים החוקרים לומר לנחקר כי "רק מי שאשם או ביצע עבירה צריך באמת עורך דין". הדבר אינו נכון לחלוטין. אין בהתייעצות עם עורך דין צבאי, משום הודאה באשמה וזוהי זכותכם המלאה להתייעץ עם עורך דין צבאי במהלך החקירה. 

 

ייצוג חיילים בבתי הדין הצבאיים - כחלק מתפקידיו של עורך הדין הצבאי, הוא נדרש לייצג חיילים בבתי הדין הצבאיים. כיום, קיימים מספר בתי דין צבאיים ברחבי הארץ בפניהם נשפטים חיילי צה"ל החשודים בביצוע עבירות צבאיות במהלך שירותם הצבאי. 

      1. בית הדין הצבאי מחוז מרכז וחיל האוויר "הבית הירוק" ביפו - זהו בית הדין הצבאי הגדול והמרכזי מבין בתי דין הצבאיים. 

      2. בית הדין הצבאי מחוז דרום - קסטינה / קריית מלאכי

      3. בית הדין הצבאי מחוז צפון וחיל הים - חיפה

      4. בית הדין הצבאי המיוחד / בית הדין הצבאי לערעורים - הקריה ת"א

 

ייצוג חיילים בתביעות כנגד משרד ביטחון בגין פציעה או מחלה אשר אירעה להם במהלך ועקב שירותם הצבאי לצורך הכרתם כנכי צה״ל

מה היתרונות של ייצוג משפטי לחייל על ידי עורך דין צבאי
על פני עורך דין שאינו עוסק בתחום ייחודי זה ?

לא אחת, פונים אלינו לקוחות ושואלים אותנו האם כדאי להם להיוועץ בעו"ד צבאי אשר בקיא בתחום משפטי ספציפי של דיני צבא או שאולי כל עורך דין יכול לייצג אותם בפני בתי הדין הצבאיים ?! הדוגמה הטובה ביותר היא הקבלה לעולם הרפואה: כשם שלא סביר שתפנו לרופא עיניים עם בעיות גב, כך גם בעולם המשפט - אם אתם זקוקים לסיוע של עורך דין בתחום הצבא מומלץ שתפנו לעורך דין צבאי, אשר כל עיסוקו הינו בתחום הצבאי ויש לו את הידע והניסיון הנדרש לייצג אתכם למול רשויות הצבא בצורה הטובה ביותר. משרד עורך דין צבאי לימור ברמלי עוסק אך ורק בדיני צבא תוך תפיסה לפיה על המשרד לתת את השירות המקצועי ביותר ללקוחותיו. 

איך ניתן לדעת האם העורך דין שפניתי אליו הוא עו"ד צבאי מומחה ?

אם פניתם לעורך דין על מנת שייצג אתכם מול הצבא בהליך משפטי, ואתם מעוניינים לדעת האם הוא בעל ניסיון בתחום דיני הצבא, ניתן לשאול אותו מספר שאלות שיוכלו להמחיש לכם את מידת מיומנותו בתחום דיני הצבא. זכרו - מדובר במקרים מסוימים בתיק פלילי בו עתידכם / עתיד ילדכם מונח על הכף ולכן, זו זכותכם המלאה לבדוק האם עורך הדין הוא בעל הכישורים המתאימים ביותר לייצוג המשפטי מול הצבא

שימו לב, לא כל עו״ד אשר שייצג חייל פעם אחת הינו מומחה לדין הצבאי. בחנו היטב האם זהו תחום עיסוקו המרכזי ובעיקר מהי מידת ניסיונו בתחום. עו״ד שאינו מנוסה ובקיא בתחום דיני הצבא, עלול להסב נזקים קשים בתיק. 

דוגמאות מתיקי מצ״ח ועריקות שנוהלו במשרדנו:

לקוחות ממליצים

משפחת אוחיון, ירושלים

ממעמקים קראתי..... לימור ואופיר עשיתם את הבלתי יאמן למען בני החייל.. כל הסיכויים היו נגדנו אבל לא אתם שתרימו ידיים והליך בן חצי שנה שהצליח והתיק המסובך הזה נסגר בלי הרשעה.. נסגר!!!!!!! פרטי התיק שמורים אצלכם​. אשמח לייעץ להורים שנקלעו לסיטואציה דומה.

משפחת פליישקר, ראשל״צ

לימור ואופיר ברמלי היקרים בחרנו בכם בצורה אקראית, מהמפגש הראשון הייתה לנו תחושת בטן שהבחירה בכם נכונה. תודה על המסירות, אכפתיות, מקצועיות, תמיכה, אמון, סבלנות, זמינות. תודה על הליווי הקרוב בתקופה הכי קשה למשפחתנו. ייצגתם את בננו בצורה הטובה ביותר, התוצאה הייתה מעבר לציפיות שלנו, אין לנו ספק שעשינו בחירה מצויינת, עבודתכם ראויה לשבח ולהמלצה יישר כח.״

מיכל הרשקו, חיפה

"איך להתחיל.... מהסיוט שהילד מתקשר שנלקח לחקירה או בסיום השיחה המרגיעה עם לימור המלאכית של הלילה. כל הילדים עושים טעויות אבל צרכים אחת שתדע להוציא אותם הכי טוב שאפשר. תותחית אמיתית .... תודה מעומק ליבי"

בקרו בדף הפייסבוק שלנו

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!

Thanks! Message sent.

bottom of page